לפני כשנתיים שקלנו למכור את הבית ופנינו לעיריה לבדוק מה גובה מס ההשבחה.קיבלנו דרישת תשלום ע"ס 42,000 ש"ח ונאמר לנו כי נוכל לשלם לאחר המכירה.הבית לא נמכר עדיין ובבדיקה שעשינו בעיריה נאמר לנו כי נכון להיום צבר החוב הפרשי הצמדה וריבית פיגורים ומגיע בערך ל70.000 ש"ח.האם חוקי להוסיף תוספות אילו כאשר בעצם לא נעשתה שום עיסקה?ואם כן מה גובה הריבית שמותר לעיריה לגבות?
הפרשי ההצמדה והריבית חלים על הסכום שנקבע עוד לפני שנתיים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלות שציינת לא ברורות. יחד עם זאת, אם הבנתי אותך נכון, במועד רכישת הדירה השנייה תחוב במס רכישה של דירה שנייה. מס רכישה משלמים 60 ימים ממועד ביצוע העסקה. בברכה, אושר...
המשך תשובה