שלום רב , בתאריך 11/2017 זכיתי בדירה של מחיר למשתכן, בתאריך 11/2022 אמור לקבל טופס 4 , לאחר קבלת אישור ממשרד השיכון למכור את הדירה לפני תום המגבלה של ה7 שנים הבנתי שאני צריך לשלם מס שבח מכיוון שלא עברו 18 חודשים מקבלת טופס 4 , איך מחושב המס הרי המחיר ששילמתי היה נמוך ממחיר השוק עקב ההנחנה של המדינה והאם אצטרך לשלם מס מהסכום ששילמתי לסכום שאמכור את הדירה . תודה רבה .
שלום רב
השבח במכירה יחושב באופן הבא:
התמורה שהוסכמה בין הצדדים בהשוואה למחיר השוק של הנכס פחות הסכום ששילמת בפועל ולא השווי שח הנכס
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. על מנת לענות על השאלה יש צורך לדעת האם יש בבעלותך דירה נוספת מעבר לדירת הירושה. במקרה בו אין ברשותך דירה נוספת, ניתן יהיה לקבל מס רכישה של דירה יחידה עבור המחצית שנרכשת מאחותך. כמו כן, ...
המשך תשובה