שלום, יש לנו 2 דירות. אחת רשומה על שמי והשניה רשומה על שם אשתי. האם לאחר שינוי חוק מס השבח בינואר 2013 נאלץ לשלם מס אם נמכור נמכור דירה אחת למרות שכל דירה רשומה רק על שם אחד משנינו? עודד
אכן אתה ואישתך מהווים תא משפטי אחד לענין מס שבח
עדין החיוב במס ב-2013 תלוי במועד קבלת הפטור הקודם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפי היקר שלום רב. שאלה מעניינת ומורכבת שנוגעת לצומת שבין דיני הירושה, חוק הנאמנויות וחוק מיסוי מקרקעין. בגדול, הורשה אינה מכירה לעניין מס שבח ומס רכישה – זה נקודת ההתחלה. אבל המבנה שתיארת מוסיף ...
המשך תשובה