דירה ראשונה שלי - ושל הבעל דירה שניה - שהתגרשנו - מי מחוייב לשלם את המס שבח ? שמתגרשים ?? אני שזאת דירה ראשונה שלי ? או שהבעל ? או ביחד ? כאשר קנינו את הדירה הזאת שילמו בעת הקניה מס שבח !!ובעת המכירה - אילצו אותי לשלם איתו מס שבח. אשמח לתובנות בבקשה . תודה
שלום רב,
לצערי לא אוכל לסייע מאחר וחסרים נתונים נוספים כדי להבין כיצד דווח על מכירת הדירה בהסכם הגירושין האם יש כאן צד שרוכש את חלקו של הצד האחר או האם מדובר במכירת הדירה לצד ג ולכן התשובה משתנה בהתאם
מוצע לפנות לייעוץ מס אצל עו"ד שמתמחה במיסוי מקרקעין ולקבל ייעוץ על סמך הפרטים המלאים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפי היקר שלום רב. שאלה מעניינת ומורכבת שנוגעת לצומת שבין דיני הירושה, חוק הנאמנויות וחוק מיסוי מקרקעין. בגדול, הורשה אינה מכירה לעניין מס שבח ומס רכישה – זה נקודת ההתחלה. אבל המבנה שתיארת מוסיף ...
המשך תשובה