האם מיסוי של קרקע שמוגדרת חקלאית שהופקעה עי גוף ממשלתי, זהה למיסוי רגיל בפיצוי. האם כשמבוצעת הפקעה שניה של הקרקע משולם שוב מס? בפיצוי? בכלל מותר להפקיע פעמיים מאותו שטח? תודה
שלום רב,
שאלתך לא ממש ברורה, החלק השני של שאלתך הינו סוגיה משפטית - האם ניתן להפקיע פעמיים מאותו שטח- ולכן מוצע שתבחן אותה במסגרת פורום מקרקעין ולא מיסוי מקרקעין. לגבי מיסוי בהפקעה- המיסוי תלוי במספר חלופות האם התקבל פיצוי בכסף או בשווה כסף ולכן לא ניתן להשיב על שאלתך מאחר וחסרים נתונים נוספים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ניר. העברה ללא תמורה בין אחים עשויה לחוב במס רכישה ומס שבח מלא, אף אם הפעולה נעשית ללא תמורה. יש לבחון את המקרה באופן פרטני בטרם ביצוע כל פעולה. מוזמן לפנות אלינו בטלפון מטה ונשמח לסי...
המשך תשובה