האם מיסוי של קרקע שמוגדרת חקלאית שהופקעה עי גוף ממשלתי, זהה למיסוי רגיל בפיצוי. האם כשמבוצעת הפקעה שניה של הקרקע משולם שוב מס? בפיצוי? בכלל מותר להפקיע פעמיים מאותו שטח? תודה
שלום רב,
שאלתך לא ממש ברורה, החלק השני של שאלתך הינו סוגיה משפטית - האם ניתן להפקיע פעמיים מאותו שטח- ולכן מוצע שתבחן אותה במסגרת פורום מקרקעין ולא מיסוי מקרקעין. לגבי מיסוי בהפקעה- המיסוי תלוי במספר חלופות האם התקבל פיצוי בכסף או בשווה כסף ולכן לא ניתן להשיב על שאלתך מאחר וחסרים נתונים נוספים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פנחס שלום רב. לגבי שיפוי הוצאות - בערר במס שבח אין שיפוי אוטומטי על אגרות הערר, גם במקרה של זכייה מלאה. זו שונה מהליכים פליליים או מנהליים אחרים. לגבי הגשת ערר אחד - חובה להגיש ערר נפרד עבור כל יור...
המשך תשובה