אני מבקש לברר. קיבלתי לשלם מס שבח על דירה שמכרתי. במסמך מס הכנסה כתוב ליד סכום הרווח "ריאלי לאחר מעבר 25%" וחישוב המס הוא 25% מסכום הרווח. השאלה שלי האם זה מס סופי. כי הבנתי שאפשר לעשות פריסת רווח. השאלה שלי אם אחרי הפריסה יכול לצאת שמכיוון שהמס השולי שלי גבוה מ 25% אצטרך לשלם מס שבח לפי המס השולי
שלום רב,
שיעור המס שציינת הוא עד 25%, בהחלט ניתן במקרים מסויימים להפחית את חבות המס בין היתר גם באמצעות פריסת השבח.
בכל מקרה, לפני שמבצעים פריסה- מבצעים בדיקה האם הפריסה בכלל כדאית ומטיבה את מצבך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. הפטור הוא למס רכישה ב-0.5%. לא ניתן לדעת אם ניתן לקבל את הפטור נכה בלי לבחון את המקרה עצמו אושר אלקיים עו"ד...
המשך תשובה