שלום אבי העביר לאחותי דירה על שמה, באופן מלא, היום אני רוצה לקבל 50 אחוז ממנה, כמה מס רכישה עלי לשלם, הדירה שווה כמיליון וחצי שח לערך. ואיך מתבצע התהליך ? תודה מראש
שלום רב,
לא ניתן להשיב לשאלתך. לצורך מתן התשובה נדרש להבין כיצד דיווח אביך על העברת הדירה לאחותך האם הדירה הועברה במכירה? במכירה ללא תמורה? או במתנה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נורית שלום. רכישת דירה מקבלן בפינוי בינוי יכולה להיות הזדמנות מצוינת לשדרוג רמת החיים והרווחה הכלכלית. לעניין המיסוי - מדובר בחישובי מס מורכבים שצריך שעו"ד מטעמך יבחן בטרם ההתקשרות על מנת לבחון ...
המשך תשובה