אני מתנהל כנגד הרשות המקומית בעקבות ניסיונה לגבות ביתר את חוב הארנונה. הגשתי ערר למועצה אך הערר נדחה בעקבות אי תשלום חוב ארנונה. האם אני יכול לעשות משהו כנגד דחייה אוטומטית זו?
עפ"י הפסיקה יש סמכות לבית המשפט לדון בתביעה כנגד חיוב בארנונה.האם הגשת ערר או השגה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלון שלום רב. בהינתן העובדה שמדובר בדירתו היחידה של המוריש, ועמידה ביתר התנאים של סעיף 49ב(5) לחוק, אתה אכן עשוי להיות זכאי לפטור ממס שבח בעת מכירת הדירה, למרות שבבעלותך דירה נוספת. ככל ואתה מעו...
המשך תשובה