שלום אריה, יש לי 2 שאלות שאשמח לקבל עליהן תשובה: 1. האם תהיה תוספת למס רכישה עבור בית דו-משפחתי עם הסכם שיתוף רשום בטאבו, אך ללא פרצלציה, לעומת בית שעבר פרצלציה בטאבו? 2. מה יכולה להיות עלות ביצוע הפרצלציה לבית דו-משפחתי עם הסכם שיתוף בטאבו? תודה, אלי
1.לא
2.מדובר בפרצלציה על דרך רישום בית משותף.עלויות:שכ"ט
מודד ואגרות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניסים ניקי ממון שלום רב. כן, אתה חייב לדווח על הכנסה זו בטופס 101. השכירות נחשבת להכנסה ממקרקעין (סעיף 1 לפקודת מס הכנסה) ללא קשר לזהות השוכר - בין אם פרטי או חברה. העובדה שהחברה משלמת במקום העובד ...
המשך תשובה