שלום אריה, יש לי 2 שאלות שאשמח לקבל עליהן תשובה: 1. האם תהיה תוספת למס רכישה עבור בית דו-משפחתי עם הסכם שיתוף רשום בטאבו, אך ללא פרצלציה, לעומת בית שעבר פרצלציה בטאבו? 2. מה יכולה להיות עלות ביצוע הפרצלציה לבית דו-משפחתי עם הסכם שיתוף בטאבו? תודה, אלי
1.לא
2.מדובר בפרצלציה על דרך רישום בית משותף.עלויות:שכ"ט
מודד ואגרות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אחמד מחאג`נה שלום אכן מדובר במקרים מצערים. אתה מוזמן לפנות אל משרדנו ונשמח לנסות ולסייע. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה