שלום, אני ואחי מעוניינים לרכוש דירה (בבעלותי דירה ולאחי זו דירתו הראשונה) לצורך תיכנון המס, אם אני רוכשת כ 20% מהדירה, האם עדיין עלי לשלם מס רכישה? ושאלה נוספת- אם לאחר מספר שנים אחי מעביר לי את הדירה ללא תמורה (כולה או חלקה ובהעלותי דירה) האם יש מיסוי? תודה
את משלמת מס רכישה עפ"י החלק של הדירה אותו רכשת
בהעברה ללא תמורה מאחיך יחול מס רכישה עפ"י השווי ומזה תשלמי רק שליש
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפי שלום. תכנון מס מהסוג שציינת הוא מורכב במיוחד. ראשית - המילים "ברור לי" זה מתכון לאסון. תחום מיסוי המקרקעין מורכב לאין שיעור וכל עסקה (גם הפשוטה ביותר) כרוכה בתכנון מיסוי. במקרה שציינת, צר...
המשך תשובה