שלום, אני ואחי מעוניינים לרכוש דירה (בבעלותי דירה ולאחי זו דירתו הראשונה) לצורך תיכנון המס, אם אני רוכשת כ 20% מהדירה, האם עדיין עלי לשלם מס רכישה? ושאלה נוספת- אם לאחר מספר שנים אחי מעביר לי את הדירה ללא תמורה (כולה או חלקה ובהעלותי דירה) האם יש מיסוי? תודה
את משלמת מס רכישה עפ"י החלק של הדירה אותו רכשת
בהעברה ללא תמורה מאחיך יחול מס רכישה עפ"י השווי ומזה תשלמי רק שליש
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאלה שלום רב. היות ויש זכויות בניה נוספות, יש לשלם היטל השבחה בעת מימוש הזכויות, ועל כן עשוי לחול מס שבח. לעניין הסכמת השכנים - עצם ההסכמה לא מחייב תשלום מס שבח, אבל יש לבחון זאת בהתאם למסמכי ...
המשך תשובה