ירשתי דירה על פי צוואה אך עדיין לא הגשתי בקשה לצו קיום צוואה. יחד עם זאת ברצוני לקנות דירה נוספת . כרגע עדיין אין נכס על שמי ורציתי לדעת האם כדאי לקנות את הדירה לפני שאגיש את הבקשה לצו קיום צוואה על מנת לחסוך את המס רכישה הגבוה של דירה נוספת , או שבכל מקרה אני כבר ישלם מס רכישה גבוה כי אני היורש על פי הצוואה?
כל עוד לא רשומה על שמך באף מירשם דירה כלשהי הרי שהדירה שתקנה תהיה דירה יחידה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דין. במקרה של רכישה על ידי בני זוג יש לבחון את מיסוי התא המשפחתי באופן ספציפי - כולל תאריכים ומועדים, אמצעי תשלום ועוד. עקרונית - בלי הסכם ממון יותר קשה לטעון להפרדה רכושית - ועל כן יש לבחו...
המשך תשובה