שלום, אני מתעניין ברכישת דירה שלא מאוכלסת כבר מספר שנים (מנותקת מחשמל ומים) ובעלת הדירה קיבלה עליה היתר בניה לתוספת של שטח ולבניית קומה נוספת. בעלת הדירה טוענת שעליה לשלם מס שבח של כ 19% מסך שטח הבניה מכיוון שהיא לא מאוכלסת ומכיוון שהדירה אמורה לההרס כליל ולהבנות מחדש בהתאם להיתר הבניה. האם זה מה שקובע חוק המקרקעין במכירת דירה לא מאוכלסת? תודה, אסף
לא מדויק
מחייב ייעוץ פרטני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. על מנת לענות על השאלה יש צורך לדעת האם יש בבעלותך דירה נוספת מעבר לדירת הירושה. במקרה בו אין ברשותך דירה נוספת, ניתן יהיה לקבל מס רכישה של דירה יחידה עבור המחצית שנרכשת מאחותך. כמו כן, ...
המשך תשובה