שלום, לפני כחצי שניה סיימתי רכישה של נכס בסך 2 מליון ושילמתי מס רכישה בסך 120 א' ש"ח. (זה היה נכס שני שלי). מכרתי את הנכס הנ"ל לפניחודש וכעת נותרתי אם נכס אחד בלבד. האם אני זכאי להחזר מס רכישה? איך מגישים בקשה להחזר? יש הגבלה לתקופה שאפשר לבקש החזר? תודה, יעקב
היית זכאי להחזר מס רכישה רק אם היית מוכר את הדירה הראשונה בתוך 24 חדש ממועד רכישת הדירה החדשה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אורטל מס השבח מחושב לפי סוג הנכס הנמכר (דירה או נכס אחר), ועל פי היבטים אישיים של כל אחד מהמוכרים (דירה יחידה, דירה נוספת וכו`). במקרה שציינת - תלוי כמה דירות יש לכל מוכר. בברכה, עו"ד או...
המשך תשובה