בהמשך לשאלתי על פטור ממס שבח לפי הוראת שעה, אשמח אם תבהיר לי אם אהיה חייבת או פטורה מתשלום מס שבח על מכירת דירה נוספת במהלך 4 השנים הבאות,בנוסף למכירת דירת הירושה בפברואר 2013?
אחרי מאי 2013 יהיה עליך להמתין 4 שנים הנמנות מפברואר 2013
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב נטע במקרה של בניה עצמית בדרך כלל מסתמכים על טופס 4 לצורך הוכחה שהושלמה הבנייה. במקרים חריגים, בהם יש אכלוס בטרם קבלת טופס 4, ניתן לערוך דיווח ולערוך מכתב נלווה המסביר את הסיטואציה ולצרף ...
המשך תשובה