שלום, רכשתי מגרש ועליו בניתי בעצמי שני בתים (דו משפחתי). בניית הבתים הסתיימה לא מזמן. ברצוני למכור את אחד הבתים. לא מכרתי דירה בארבע שנים האחרונות. בבית שאותו אני רוצה למכור אף אחד לא התגורר. האם אוכל לקבל פטור ע"פ סעיף 49ב1? האם בית זה ייחשב כ"דירה מזכה"? האם עלי להמתין זמן מה לפני שאני מוכר על מנת לקבל את הפטור? תושב. תודה.
הבית יחשב כדירה מזכה ותוכל לקבל פטור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. במקרה המתואר יחול מס שבח במכירת הדירה הראשונה. במכירת הדירה השנייה (ובתנאי ואין דירות נוספות), תוכלו לקבל פטור ממס שבח עבור מכירת דירה יחידה. מוזמנים לפנות אל משרדנו ונשמח לייצג בעסק...
המשך תשובה