אנחנו עומדים לפני חתימת חוזה מול קבלן לרכישת דירת 5 חד' בשווי 1,500,000 ש"ח. מכרנו עכשיו דירת 3 חדרים בשווי 940,000 ש"ח. האם נחוייב במס רכישה לאור הגזירות החדשות? קראתי כל מיני מאמרים בכל מיני מקומות ולא הבנתי אם זה כן חל על רוכשי דירה יחידה, ואם כן ממתי זה חל (שנת 2014? הווה אומר ינואר 2014?) והאם אם אנחנו חותמים חוזה עכשיו זה חל עלינו בכלל? בבקשה עזרתכם, אני מתחילה להיות בלחץ...
אם אתם חותמים עכשיו -לא יחול עליכם
עדין איננו יודעים ממתי יחול
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. לא ניתן לענות על שאלות תיאורטיות כאלה מבלי לבחון את המסמכים עצמם. יחד עם זאת, משרדנו נתקבל במקרים בהם המוכר חויב במס הכנסה (ומע"מ על הרווח) על פעילות דומה, ולכן מומלץ לנקוט במשנה זהירות...
המשך תשובה