אנחנו עומדים לפני חתימת חוזה מול קבלן לרכישת דירת 5 חד' בשווי 1,500,000 ש"ח. מכרנו עכשיו דירת 3 חדרים בשווי 940,000 ש"ח. האם נחוייב במס רכישה לאור הגזירות החדשות? קראתי כל מיני מאמרים בכל מיני מקומות ולא הבנתי אם זה כן חל על רוכשי דירה יחידה, ואם כן ממתי זה חל (שנת 2014? הווה אומר ינואר 2014?) והאם אם אנחנו חותמים חוזה עכשיו זה חל עלינו בכלל? בבקשה עזרתכם, אני מתחילה להיות בלחץ...
אם אתם חותמים עכשיו -לא יחול עליכם
עדין איננו יודעים ממתי יחול
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רון שלום רב. ממה שציינת - אכן אמור לחול מס ליניארי מוטב. איך מחשבים? אסביר בחישוב פשוט (זה הרבה יותר מורכב) שלוקחים את תקופת השבח (משנת 1995 עד 2026 - כלומר 31 שנים), מפחיתים את השנים משנת 1...
המשך תשובה