שלום, לקוח מחזיק בשתי דירות. הוא קונה דירה שלישית, ומוכר את שתי הדירות תוך שנתיים. האם ניתן להשתמש בפטור של סעיף 9 לחוק מיסוי מקרקעין? החוק מחד קובע כי רק דירה שנייה היא דירת מגורים יחידה ובתנאי שהראשונה נמכרה בפרק זמן של שנתיים. אבל מאידך ברור שהוא לא נותן את כל הדוגמאות... הרציונל הוא שאדם משקיע את כל כספו כדי לעבור לדירה גדולה יותר. מה דעתך? תודה
אני מסכים איתך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ריווה שלום רב אענה על השאלות כסדרן: אם תרכשו דירה שנייה להשקעה, מס הרכישה יהיה 8% מהשקל הראשון. אם תרצו לרכוש דירה שנייה, ולמכור את הדירה הראשונה, אז יש אפשרות להנות ממדרגות מס רכישה של דירה ...
המשך תשובה