שלום רב, אנו זוג ידועים בציבור , רכשנו דירה משותפת על שם שנינו 50% כל אחד. ולי יש דירה על שמי, כיצד מתבצע מס הרכישה במידה ואני לא מוכרת את דירתי. שכן אני משלמת רק 50% מהדירה החדשה המשותפת? תודה רבה נירית
את תחויבי כדירה שניה ובן זוגך יחויב כדירה ראשונה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב מור. המס אינו נדחה - הוא מוקפא. מה שקורה בפרקטיקה זה שאתם תשלמו את סכום המס שאינו במחלוקת, והיתרה תיוותר עד למועד בו תמכרו את הדירה שהתחייבתם למכור. עד אז - מס הרכישה ישא ריבית והצמדה...
המשך תשובה