שלום רב, אנו זוג ידועים בציבור , רכשנו דירה משותפת על שם שנינו 50% כל אחד. ולי יש דירה על שמי, כיצד מתבצע מס הרכישה במידה ואני לא מוכרת את דירתי. שכן אני משלמת רק 50% מהדירה החדשה המשותפת? תודה רבה נירית
את תחויבי כדירה שניה ובן זוגך יחויב כדירה ראשונה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טומי שלום רב. התשובה אינה חד-משמעית, והיא תלויה במכלול נסיבות ספציפיות. החוק אמנם מכיר בחריג מיוחד לפטור ממס במכירת דירה כשיש חצי דירת ירושה , אך הזכאות אליו מותנית בעמידה במספר תנאים מצטברים, ש...
המשך תשובה