שלום פוטרתי מעבודתי וניגשתי ללשכת התעסוקה על מנת לחתום אבטלה. נשלחתי לעבודה במרחק שעה נסיעה ששכרה נמוך מדמי האבטלה שהייתי אמורה לקבל. 1. האם זה תקין? בנוסף, מצאתי עבודה אחרת - קרובה לבית עם שכר גבוה יותר ושעות רבות יותר- אך בלשכה נאמר לי שזה נחשב סירוב. האמנם? אשמח לתשובה, ערב נעים מאי
שלום,
אם מצאת עבודה במקום אחר את לא צריכה את לשכת העבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא מבינה את הרציונל של ארבעה חודשים לעומת שלושהץ אין להם חובה למסור את הטופס מיד כמו שקורה כאשר מעסיק מפטר. אבל אם התחלת מקום עבודה אר ואת רוצה להפריש לשם אין סיבה לעיכוב. ניתן לפנות דרך עורך דין או ...
המשך תשובה