עבדתי שישה ימים בעבודה חדשה ואז עזבתי, הודעתי על כך למעסיקה. בראיון היא הודיעה לי שהשכר ההתחלתי הוא 28 ש"ח לשעה + 20 ש"ח נסיעות ליום. היא לא אמרה שיש שכר שונה לתקופת חפיפה. כאשר הודעתי שאני עוזבת היא אמרה שהיא צריכה לבדוק ויכול להיות שאקבל פחות בגלל שזו תקופת חפיפה. האם זה חוקי?
שלום,
את זכאית לתשלום מלא עבור תקופת העבודה שלך (לרבות תקופת החפיפה).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
באופן עקרוני אסור לקזז לך בשעות- כלומר לצמצם את המשרה. הדבר דומה לפיטורים של עובדת לאחר חל"ד כאשר המעסיק מפסיק לפעול- כאשר במקרה כזה צריך לבקש היתר. מדובר בצמצום משרה אסור, גם אם הוא רוחבי. והמדובר ...
המשך תשובה