שלום רב, הנני עובד עם וותק של חודשיים בשכר שנקבע כגלובלי קבוע עם המעסיק ,במשכורת האחרונה קוזז לי מהשכר הגלובלי ימי חגים בטענה שאני נחשב כעובד חדש עם וותק מופחת משלושה חודשים. שאלתי האם זה חוקי לנכות ימי חגים לעובד בשכר חודשי קבוע מראש גלובלי ולא כעובד שעתי ? תודה על המענה
טל שלום,
עובד חודשי במשכורת גלובלית מגיע שישולם לו שכר רגיל,
גם כאשר יש חגים ולא ניתן לקזז.
נושא הוותק רלוונטי לעובד שעתי ולא עובד חודשי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ככלל, החוק אינו מחייב מעסיקים לשלם שכר לעובדים שבחרו שלא להגיע לעבודה אלא אם כן מדובר במקום עבודה שהיה סגור בהתאם להנחיות פיקוד העורף ונקבעה חובת תשלום שכר בהסכמים בין הצדדים ליחסי עבודה או לפי חוק....
המשך תשובה