שלום בהמשך למה ששאלתי אני פוטרתי ואני צריכה לקבל הפרש נסיעות של 18.30 ש"ח מוציאים לי על זה הפרש האם בתלוש יורידו לא מס בריאות ,ביטוח לאומי או 18.30 מה שברוטו אני אקבל גם נטו מחכה לתשובה מירב
מירב שלום,
לצערי מדובר בסכום ברוטו ממנו יורידו לך מס בריאות, ביטוח לאומי ומס הכנסה.
בברכה,
עו"ד מאיה בן חיים רוזן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
א- כן, צריכה לשלםדמי חופשה. ב- הבראה- רק אחרי שנת עבודה מלאה. ג- סכומים- את צריכה לחשב שיעור משרה ואז לכפול אותו במקסימום. דמי הבראה זה לפי מחיר ליום. דמי חופשה קודם כל תחשבי את המכסה לפי המקס` למ...
המשך תשובה