שלום אישתי עובדת הוראה ויש לה 4 קרנות השתלמות - כל 6 שנים אוטומטית נפתחת קרן השתלמות חדשה. 3 קרנות מתוך 4 נזילות והרביעית נפתחה לפני שנה. פניתי לקרן ההשתלמות לשאול לגבי החלת וותק על הקרן החדשה שנפתחה נאמר לי שהחלת וותק לא תופסת בקרנות של המורים. האם זה נכון ? האם זה לא חוק במדינה לגבי החלת וותק ? תודה עוז מלמד
בתקנון עצמו מופיעה התשובה.
מציע לבקש העתק התקנון ולבדוק בפרק של קרנות ההשתלמות, מה מגיע ומה לא. כדאי לבקש מההסתדרות או הועד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, לצורך חוו"ד משפטית שלמה יש לתת עוד פרטים; בכל מקרה, וראשוני בלבד, אי חושבת שפניה למבקר המדינה תהיה בזבוז זמן. אולי כדאי לתקוף מכרז ספציפי, אבל זה חייב להיות קרוב למכרז; יש לזכור שאתה צריך לה...
המשך תשובה