התחלתי לעבוד בגן ילדים פרטי ביולי 2017. ובינואר הייתה אמורה להיפתח לי קרן פנסיה(ראשונה). בדיעבד הקרן נפתחה לי רק ביוני 2018. המעבידה שילמה לי רטרואקטיבית. האם יש עילה לתביעה מכיוון שקרן הפנסיה נפתחה לי באיחור של חצי שנה? ומה החוק אומר במקרים כאלו?
בעיקרון אם היית נפגעת- מה שלא קרה במזל- אולי היתה עילת תביעה. כרגע אני לא רואה כמה תועלת תפיקי מתביעה כזו, אם שולם הכל רטרואקטיבית לאותה שנה.
הבעיה היא פחות החוק ויותר הפרקטיקה שמלמדת שאין הרבה טעם כלכלי בתביעות כאלו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חיובי, לאחר ה- 9 בחודש ההלנה נחשבת מן היום הראשון. ניתן להגיש תביעה לביה"ד לעבודה בתנאי חוק הגנת השכר. כולל בנושא של הלנות חוזרות ונשנות, ולפי ההתיישנות הקבועה שם. לא ניתן לקבל פיצויי הלנה ללא פסק דין...
המשך תשובה