אני עובדת מועצה. הייתי עובדת שעתית מה- 1.7.17. וב-2018 עברתי מכרז לשני תפקידים. ממתי אני אמורה לקבל קרן השתלמות וקביעות?
קודם כל על פי איזה הסכם את מועסקת? האם את בהסכם אישי או מועסקת מכוח תנאי חוקת העבודה?
מפה ואילך יש לקבל יעוץ פרטני.
ממה שאני מבינה ממך את כבר לא עובד שעות?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אם כבר התפטרת ויחסי עובד ומעביד מתנתקים- פדיון בוודאות. אם יחסי העבודה עוד לא התנתקו ואתה בתק` הודעה מוקדמת המעסיק יכול לבקש לנצל ובלבד שיישארו לך שבועיים הודעה מוקדמת לא על חשבון ימי החופשה. זה אכן...
המשך תשובה