שלום, פוטרתי מעבודתי, וכאשר ביקשתי לממש את האופציות אשר ניתנו לי, נשלח לי גם ייפוי כוח בלתי חוזר (פרוקסי) עם ההוראה לחתום עליו. האם ניתן להכריח אותי לחתום על המסמך?
לא ככ הבנתי מהי המשמעות של חתימה על יפוי כוח בלתי חוזר במעמד הזה.
אם האופציות ניתנות למימוש, אזי הפרוצדורה אמורה להיות מוסדרת אף היא, ואם לא דרושה חתימה על י"כ בלתי חוזר כתנאי למימוש לא ניתן לחייב לחתום עליו.
אין רלוונטיות לסוגיית הפיטורים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
זה אירוע מורכב. אם בהשוואה בין שתי המתכונות השכר לשעה ננמוך יותר ממה שהוא היה בשיא, זה נחשב הרעת תנאים. אם לא- אז לא. בכל מקרה הרעת תנאים אינה דבר אסור אבל יש לה תוצאות כמו זכות אכיפה בביה"ד לעבודה ...
המשך תשובה