אחי התגרש והוא בשלב. שח הסכמי ממון ומדוברעל סכום של 100,000 ולאחי אין את הסכום הצענו סכום מסוים וזה בדיון מול האשה(בגרושה)האם הוא יכול לעקל. דירה. שקנה מחברת עמידר והיא לא רשומה במנהל מקרקעין ובטאבוכן רשומה
אנא נסחי את שאלתך מחדש, אינה ברורה.
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה לא ממש ברורה, חשוב לידע את עורך הדין בכל העסקאות , כיוון שלצורך הצהרה למיסוי מקרקעין יש לדעת האם הדירה הנרכשת/ נמכרת היא דירה יחידה , או דירה חלופית, שיכולה להנות מהטבות מס. כשבוחרים עו"ד , י...
המשך תשובה