שלום רב, בעלי ואני רכשנו דירת נכה בנתניה עקב נכותו של בעלי. הדירה נרכשה בשנת 2010 ברצוני לדעת אם אוכל למכור אותה לאחר חמש שנים לקונה לא נכה. בתודה מראש, מזית ובני קסוטו
שלום רב,
את מוזמנת לצור קשר עם המשרד לטובת יעוץ פרטני, פרטי המשרד מופיעים באתר.
בברכת חג שמח
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

באופן רגיל, דירה ללא מטבח אינה נחשבת כ "ראויה למגורים" . מצד שני , יש לבדוק את ההסכם עליו חתמתם- לעיתים הזמנת מטבח משודרג מעכבת את מסירת הדירה ( תלוי כמובן מתי בוצעה ההזמנה ) ולעתים הקונה מסכים לעיכו...
המשך תשובה