אני שוקלת לרכוש דירה, בה חדר השניה היה פעם חלק מהמרפסת שנסגר. מבדיקה שערכתי, רק הגג של החדר חוקי. אך לא הסגירה שלה. לא ידוע לי גם האם משלמים ארנונה על החלק הזה. מה עלי לעשות כדי לבדוק את הכל? האם יש בכך סיכונים, או שאני יכולה לתקן את המצב איכשהו כדי שלא אהיה חשופה לתביעות? במה אפשר לתבוע?
את מוזמנת לצור קשר עם המשרד לטובת יעוץ פרטני.
בברכת חג שמח
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה לא כל כך ברורה- העירייה מחייבת היטל השבחה, ואילו רשות המסים מחייבת במס שבח. משיחה עם הפונה התברר שכנראה מדובר במס שבח שהוטל על בת זוג, בשל דירת ירושה שירש הבעל . בעניין זה ראוי להזכיר את חשי...
המשך תשובה