שלום, חוזה לרכישת דירה יד שנייה בשויי של 1,400,000 ש"ח. הרוכשים לוקחים משכנתא בגובה של 50% מהסכום. כמה נהוג לשלם בתשלום האחרון כנגד מסירת החזקה? תודה רבה :)
התשלום האחרון צריך לקחת בחשבון שיש כספים שיתכן ויופקדו בנאמנות, עד לקבלת אישורי מסים. גובה סכום הנאמנות משתנה לפי כל מקרה ומקרה, ולכן לא ניתן לתת כלל, כמה כסף יש להשאיר לתשלום האחרון. בכל מקרה מקובל שהתשלום האחרון, לא יפחת מ 10% מסכום המכר,
בכל מקרה, כדאי להתייעץ עם עו"ד המומחה בתחום, שיבדוק את כל הנתונים, וייתן תשובה מוסמכת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עיכוב סכום התשלום האחרון ,אינו סנקציה כלפי המוכר, אלא הוא צורך אמיתי של הקונה להבטיח שאם העיקול לא יוסר, הוא יוכל להסירו מכספי התשלום האחרון, לכן ברור שיש לערוך חוזה שיקבע שאין לשלם את התשלומים , ובוד...
המשך תשובה