שלום אני מוכר בימים אלה דירת מגורים שבבעלותי מאז 2009. זו דירת המגורים הראשונה והיחידה שברשותי. מלבדה, רכשתי מגרש לבנייה בדצמבר 2012, ולפני כחצי שנה התחלתי לבנות. כיום אני חי בשכירות עד שהבנייה תסתיים. האם אני יכול להיפטר ממס שבח על סמך העובדה שאני מוכר דירת מגורים יחידה? האם המגרש שרכשתי נחשב לעניין זה דירה נוספת?? תודה מראש
כעקרון דירת מגורים אמורה להחשב כדירת מגורים מעת שהיא ראויה למגורים, מאידך יש לבדוק את נושא הבניה בהתאם למצב בפועל ולהוראות החוק. חשטב שעוה"ד שמבצע את המכירה יבדוק את כל הנתונים וישיג לך את הפטור המבוקש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קרקע מסוג "מולק" הינה קרקע פרטית שניתן לערוך בה עסקאות ללא הגבלה. עליך ליצור קשר עם החברה וברר האם הם מעוניינים במכירת הבית. מובן שבמסגרת המכירה, יש להסדיר גם את הסרת המשכנתא....
המשך תשובה