היי, יש לי דירה בבעלותי שכרגע גר שם שוכר (מקסים ונהדר יש לציין). החוזה לעוד חצי שנה, עם אופציה לשנתיים נוספות. מצאתי קונה לדירה שלי, אבל רוצה להיכנס בסיום החוזה והדייר מבחינתו כתב לי מפורשות שהוא רוצה לממש את האופציה וגם את השניה.. אני חייבת למכור את הדירה, מה אפשרי לעשות במצב כזה, אני לא יכולה לחכות שנתיים וחצי עד מכירת הדירה. מה נהוג לעשות כדי ששנינו נהייה מרוצים ובתקופה של חצי שנה אוכל למכור את הדירה.

יש לבדוק את חוזה השכירות , אם אכן יש לשוכר אופציה להישאר במושכר, ניתן למכור את הדירה, תוך שהוא נשאר כשוכר של הרוכש, עד תום תקופת השכירות והאופציות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לשמחתי הפונה פנתה גם באמצעות הלשונית "ייעוץ אישי" וכך קיבלתי פרטים משלימים לשאלה. במכירת הדירה - הדירה תזכה לפטור ממס שבח, שכן היא עומדת בתנאי סעיף 49ב (5) לחוק. אבל אם היורשת תרצה לרכוש דירה נוספת,...
המשך תשובה