שלום. אני קונה בית. במעמד חתימה על חוזה תהיה עו"ד שלי, אני, עו"ד של המוכר, המשווק וזהו. כלומר המוכר יחתום לא בנוכוחתנו אלא מול עו" ד שלו בלבד. האם זה תקין??
במקרה כפי שתיארת, עוה"ד של הקונה, צריך לוודא שהחוזה אכן נחתם ע"י המוכר כדין, על מנת שלא תתעוררנה בעיות בעתיד. המדובר כמובן על כל האלמנטים של החוזה, הן האלמנטים המעשיים, והן אלה המשפטיים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לכאורה על עורך הדין למסור מסמכים ללקוח - אלא אם כן הוא טוען לעכבון בשל חוב שכר טרחה, וגם במקרה כזה, עליו להגיש תביעה נגד הלקוח תוך זמן סביר. ניתן לשקול תביעה נגד עורך הדין ו/או פנייה ללשכת עורכי הדי...
המשך תשובה