שלום, במידה והנכס רשום במנהל - אילו מסמכים יש לצרף לרישום הערה על הצורך בהסכמה? תודה
הערה על צורך בהסכמה נרשמת בד"כ כהערת אזהרה. לצורך הרישום צריך הסכם , בקשה פורמאלית לרישום הערה- מאומתת ע"י עו"ד או פקיד רשיום מקרקעין, ואגרה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מכיוון שתקופת המקסימום לבלעדיות ,במקרה זה, היהנה 6 חודשים, והתקופה עברה, אזי הסכם הבלעדיות פג. אציין כי עדיין חל הסכם התיווך שנחתם בנפרד, וכן ייתכן כי ההסכם יחול על קונים שראו את הדירה בתקופת הבלעדיות...
המשך תשובה