מכרתי דירה לפני 4 שנים.והיום קיבלתי מכתב מעורך דין ..על פגם נסתר בדירה שלא יידעתי את הקונה..דבר שזה לא אמיתי
אכן מוזר שאחרי 4 שנים מישהוא מגלה פגם נסתר וטוען שאתה אחראי לו....מכל מקום, כדאי לפנות בהקדם לעו"ד המתמצא בתחום, כדי למנוע סיבוכים אפשריים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לבית המשפט הוגשו בוודאי תצהירים, חוות דעת מומחה, ותגובות מנומקות של שני הצדדים. בית המשפט יכריע בהתאם לחומר שבפניו. מובן של על סמך פנייתך, לא ניתן לנבא את החלטת בית המשפט....
המשך תשובה