אני רק עברתי דירה, אך אני בתהליך של תביעכ כנגד הקונים שלי בעקבות שהם הפרו את החוזה. סכום התביעה 100 אלף שח, אז השאלה היא האם במקרה ואני זוכה בבית המשפט בסכום הזה, העובדה שאני מקבלת את הסכום 100 אלף תדווח לביטוח לאומי?, בעוד שאני מקבלת קצבה חודשית בגין הבטחת הכנסה? במידה וכן אז מה יקרה לדמי הבטחת הכנסה? מה הנוהל? והאם יש סיכוי שביטוח לאומי כלל לא ידע על הזכיה? תודה
השאלה לא קשורה לנושא הפרום. יש להתייעץ עם עו"ד המתמצא בדיני ביטוח לאומי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לבדוק את חוזה המכר , ולראות האם קיימת נקודת יציאה במקרה כזה. יש להבדיל, בין מצב שבו אתה אמור לבצע פעולה מסוימת, ולא ניתן לבצעה כרגע, שאז בד"כ, המועד נדחה, עד לסיום מצב החירום, לבין מצב שבו בגלל המ...
המשך תשובה