שלום רב, בפגישה עם יועץ משכנתא קיבלתי טופס רישום משכון (אני לוקח משכנתא) שאגרתו היא 190 ש"ח האם אני בעצמי אמור לשלום ולמסור את הטופס למשרד או שעורך דין שלי אמור לדאוג לזה ? אני כבר שלמתי לעורך דין על הוצאות כמו רישום הערת אזהרה וכו . אני לא זוכר עם התשלום כלל גם את האגרת רישום משכון. אשמח לתשובה תודה
שכ"ט עו"ד לא כולל ( לפי כללי האתיקה ) הוצאות ( כגון אגרות ושליחויות) לכן עליך לשלם את אגרת המשכון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין חשיבות למועד פקיעת הבלעדיות במקרה שתארת. המתווך זכאי לדמי תיווך בגין כל עסקה שהוא היה הגורם היעיל שהביא לכריתתה,בכפוף לכך שהחתים את הצד ו/או הצדדים הרלוונטיים על הסכם בכתב, ועמד בהוראות חוק המתו...
המשך תשובה