הדירה הולכת להיות מועברת ללא תמורה – האם צריך לקבל לכך אישור מהעיירה. תודה מראש.
מאחר והבעלות מועברת, לא משנה העובדה שמדובר בהעברה ללא תמורה, הנכס ירשם על שם בעליו החדשים כאשר הוא נקי מחובות לאחת הרשויות הרלוונטיות. לרבות, אישור ארנונה או פטור /ואו תשלום היטל השבחה וכיוצא בזה. ללא תשלום החובות הנזכרים לא ינתן אישור להעברת הנכס על שם הרוכש.
בכבוד רב,
שלום לוי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה כללית מדי וכל מקרה ייבחן לגופו. תמיד יש לחתום על דיווח למס שבח, רצוי מאוד לרשום משכון ברשם המשכונות, יש להחתים יפויי כח, נוהל העברה של החברה המשכנת ( בנוהל יש גם הוראות בעניין רישום הערת אזהרה, ...
המשך תשובה