שלום רב. מכרתי דירה עם פינוי לסוף דצמבר כאשר החוזה מתיר 8 ימים גרייס לאיחור במסירה. בנוסף,החוזה התיר לאחר פינוי ב 30 ימים תמורת תשלום שכירות ונאלצתי לקחת אותם כמובן נתתי תמורה לקונים. האם לאחר 30 ימי השכירות הללו מגיע לי עוד 8 ימי גרייס כי כתוב שדחינו את מועד המסירה ב 30 ימים או שלא? מתי הקונה צריך לשלם לי את יתרת התמורה על הדירה?
הפרום נועד לתת תשבות לשאלות כלליות.
כל השאלות ששאלת קשורות לאופן ניסוחו של החוזה הספציפי שלך. כדאי שתפנה בהקדם לעוה"ד שייצג אותך בחוזה, לצורך מתן תשובות לשאלות אלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לכאורה הפתרון הטוב ביותר היה רישום משכנתא לטובתכם על הנכס, אלא שרישום המשכנתא לבנק מונע רישום נוסף ( הבנקים מסרבים בד"כ לאפשר רישום משכנתא בדרגה שנייה לגוף שאינו בנקאי) יש אפשרות לבנות פתרון, שיוכל...
המשך תשובה