נרשמתי לדירה בפרוייקט ושילמתי 10.000 ש"ח. לבניין המשותף אין עדיין היתר בנייה. יש שם בעיה של הכנת תשתיות.לא חתמתי עדיין על חוזה. בטיוטת חוזה שניתנה לי מצויים סעיפים לא מקובלים וכ"ו. העניין הוא כעת בטיפול של עו"ד שלי. נאמר לי שלא יוחזר הכסף ששילמתי במקרה של ביטול. יש לי כוונות לבטל ובעיקר בגלל שאין היתר בנייה אבל גם המון דברים לא מקובלים בעיני המצויים בחוזה שלא יידעו אותי טרם תשלום ה-10.000. האם יש אפשרות בכל זאת לקבל חזרה את ה-10.000?
בהחלט מדובר במקרה פשוט, בשביל זה יש לך עו"ד !!!
בהצלחה ובכבוד רב,
שלום לוי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תודה שהשארת הודעה גם בלשונית "ייעוץ אישי" ויכולנו לשוחח טלפונית. התברר שהמתווך טען שהוא לא יכול לגרום למוכר להפחית את המחיר המבוקש, ובסופו של דבר , בחוזה שנחתם, הצלחתם להוריד את המחיר. זאת הסיבה העי...
המשך תשובה