אני מעוניינת למכור 2 שדירות שבבעלותי (מלפני 2014) לטובת דירה אחת גדולה יותר. האם אוכל להנות מפטור ממס שבח לפי ס' 49 ה'. אני מקבלת יעוצים סותרים מעו"ד ולא מצליחה להבין האם הס' בתקוף או שהוא בוטל בחוק ההסדרים
מי שיש ברשותו רק שתי דירות, ועומד בכל שאר התנאים של הסעיף, יכול למכור את שתיהן לצורך רכישת דירה חדשה. צריך לציין כי מדובר בפטור חד םעמי , ויש לעמוד בכל שאר תנאי הסעיף.
מובן שאין להסתמך על תשובה זו לצורך ביצוע עסקה, ויש לקבל חו"ד פרטנית בכתב, מעו"ד המתמצא בתחום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לצורך מכירה תצטרך להשיג את הסכמת הבעלים . לכן יש לפנות לבעלים ( מן הסתם הקבלן שבנה את הבניין) ולשאול אותו לגבי נוהל העברת הזכויות לקונה. ...
המשך תשובה