אבי קנה דירה וחתם על חוזה מכירה-קנייה, לאחר חתימת הצדדים והעורך דין על החוזה התברר כי העורך דין שהכין את החוזה טעה בת.ז של אחד הצדדים, ולכן העורך דין תיקן את הטעות וחתם על יד האם זה מספיק כשלעצמו כדי שלחוזה יהא תוקף מחייב או שצריך גם חתימת הצדדים על הטעות ?
המקרה שאתה מתאר הוא טעות סופר, שמקובל לתקנה באמצעות חתימה ליד התיקון. בדרך כלל, בכל רשות מוסמכת, חתימת עוה"ד קבילה, וממילא הוא מחזיק בד"כ ביפוי כח, כך שאין בעיה של סמכות. אם אתה רוצה להיות רגוע ב 100% בקש מהצד השני שיחתום גם הוא ליד התיקון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נכון שנראה שקיימים ליקויים בטופס ההחתמה, אבל ככל שברור מי המתווך, מהי הדירה , ומהם התנאים של ההסכם, בתי המשפט מאפשרים בד"כ תיקון הליקויים הטכניים.- אבל זו יכולה להיות טענה שתישמע. לגבי המהות- לפני מע...
המשך תשובה