שלום כשיש מספר יורשים (לאחר צו ירושה) למי הקונה משלם את התשלומים על הדירה ומתי כל יורש מקבל את חלקו? האם צריך לחכות עד שישולמו כל התשלומים, כדי שיורש יתחיל לקבל את המגיע לו? תודה

כל יורש זכאי לחלקו היחסי בדירה.
התמורה אמורה להתחלק בין היורשים ,באופן יחסי,בכל תשלום ותשלום,אלא אם כן יש סיבה מיוחדת לקבוע חלוקה אחרת.(לדוגמא: ריבוי יורשים והרצון של הקונה להמנע מפיצול של כל תשלום ותשלום) . כמובן שבכל מקרה, יש לקבוע מנגנון ,שיבטיח שכל יורש יקבל את חלקו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לבדוק את חוזה הרכישה, והאם קיימות בו הוראות מיוחדות לעניין זה. באופן כללי נכון שהביטול צריך לעבור אישור של רשוות המסים , וזה יכול להתעכב מספר חודשים כדאי להתעניין אצל עוה"ד של הקבלן ,ולוודא אתו...
המשך תשובה