שלום רב, עשינו חוזה מכירה של דירה (אנחנו המוכרים) עם עו"ד משותף. התוררו בעיות, ביקשתי מהעוד פגישה עם הקונים, הוא ענה שאין לו זמן. מה החובה של עוד משותף? האם להביא את שני הצדדים לפשרה? האם אני יכולה להתלונן עליו בגלל שבסוף לקחנו עו"ד נוסף?

לא ניתן לענות ללא בירור פרטי המקרה. מדוע שלא תשאלו את עוה"ד החדש שלקחתם, שבוודאי יש בידיו את כל המידע?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מכיוון שבעסקה היית מיוצגת ע"י עו"ד , כדאי שהוא יביע את דעתו בעניין. לשאלתך- בהעדר קביעה חוזית אחרת, מקובל שהצד הנפגע , הוא זה שרשאי להחליט אם הוא מעוניין בביטול החוזה, ותשלום פיצויים, או באכיפה של הח...
המשך תשובה