קנינו דירה לפני כמעט 11 שנים, בשווי 218000 שקלים. בזמנו מסרנו לרשות המקומית (ישוב) צ'ק של 75000 שקלים (חשבנו שזה רק לצורך ערבות שנקנה את הדירה). הצק לעולם לא נפדה ורק צולם והוחזר לנו (ככה אנחנו חושבים, וגרסנו אותו). 11 שנה אחרי זה, שמנו לב שהדירה שלנו לא על השם שלנו. הישוב אומר: חסר 75000 שקלים בתשלום. אין לנו את הסכום הזה שנופל עלינו באופן פתאומי ולא נראה לנו בסדר לבקש אותו. מה דעתכם? תודה מראש!
מהשאלה לא ברור עבור מה הרשות המקומית היתה אמנורה לקבל את הכסף, האם היה מדובר בתשלום מסים? האם מדובר בתמורה עבור הממכר?
יש לפנות לעו"ד עם כל המסמכים, על מנת שיבחן את הדרישה לאור השנים שעברו, ויתן לכם תשובה מוסמכת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בימים אלה ,אני מייצג רוכשים, בעסקה כפי שתוארה. ניתן לערוך הסכם כאמור, תוך מתן בטחונות מתאימים לרוכשים. לגבי החלק השני של השאלה- יש לפנות לעו"ד העוסק בדיני קניין רוחני . ...
המשך תשובה