שלום, סיימתי לבנות בית קרקע בבנייה עצמית על מגרש. מעונין במידיית לקנות דירה /מגרש נוסף (ולבנות עליו) ולגור בו. האם יחול עליי מס שבח? תודה

לפי לשון החוק, כל עוד לא החזקת בנכס 18 חודשים לפחות, מאז שהיה לדירת מגורים, לא ניתן לבקש פטור בגין מכירת דירה יחידה ( סעיף 49ב (2) לחוק.)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ראיתי את הסכם התיווך כולו, אך לפי התיאור שלך, נראה כי שיעור דמי התיווך חוקי. אציין כי לא הצלחתי להבין את ההיגיון והסיבה שגרמו לך לחתום על חוזה, לפיו מראש המתווך זכאי דמי תיווך של 15,000 ש"ח לפחות ...
המשך תשובה