הדירה הורחבה ב 1981.איזה טפסים אני צריכה להציג לקונה חוץ מהיתר בנייה . תודה .
לא ניתן לענות על שאלה זו באופן כללי. כל מקרה נבחן לגופו.
ברור שהקונה יבקש לוודא כי הבניה הינה כדין, ובהתאם לתקנים, וכי הוא לא צפוי לתביעה מצד ג'.
יתכן שהקונה יהיה מעוניין גם לרשום את ההרחבה בטאבו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל שהעיכוב היה במסגרת "ימי החסד" המותרים בחוזה, לא ניתן לבוא לקונה בטענה , גם אם לטענת המוכר, לא היה הצדק לשימוש בארכה זו. אם יום התשלום נופל בשבת, לפי חוק הפרשנות , החיוב נדחה ליום א....
המשך תשובה