קניתי דירה באור עקיבא של חברת אאורה במעמד הקניה ביקשתי - נוף לים מנהל המכירות אמר לי שמקומה רביעית רואים ים אז הלכתי על בטוח וקניתי קומה חמישית צפון מערב היום ביקרתי באתר ואין נוף לים מה עושים
יש לבדוק את חוזה הרכישה. לכאורה אם בחוזה לא צוינה התחייבות של החברה כי הדירה תהיה עם נוף לים , אזי אני צופה קושי בתביעה.
לא ניתן לתת יעוץ ספציפי בפורום, ויש לפנות לעו"ד המתמחה בתחום , על מנת שיבחן את חוזה המכר לגופו, ואת אפשרויות התביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עם התנהלות נכונה ניתן יהיה , בסבירות גבוהה, להגיע לכך שמחצית הדירה שתרשם על שמך תחשב כדירה ראשונה לעניין מס רכישה. מבחינת העברה להורים- אם הדירה הקיימת תועבר להורים, אז לכאורה גם בעלך יוכל לרכוש את ה...
המשך תשובה