שלום! מאוד מבקשת לענות על שאלתי. אני רוצה להגיש תביעה על הפרת זכרון דברים לקניית דירה נגד המוכרים. המוכרים ביטלו מכירה. הפיצויים מוסכים לפי זכרון דברים 50000 ש"ח. אני רוצה לתבוע אותם על 20000 ש"ח. האם אני יכולה לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות ? מה אתה ממליץ? תודה מראש.
בגדול הסמכות נקבעת לפי הסעד המבוקש, מאחר ואת דורשת פיצוי כספי בסכום הנמוך מהתקרה בבית המשפט לתביעות קטנות, דהיינו, אין כל מניעה לצעד שכזה.
בכבוד רב,
לוי שלום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לפי דברי הפונה, היא שלחה חוזה בעסקת רכישה מקבלן לעו"ד, עוה"ד לא יצר קשר לא איתה ולא עם הקבלן, ולאחר 3 ימים היא פנתה לעוה"ד וביקשה לא להתקדם בעסקה. לא נחתם הסכם שכ"ט ולא נחתם יפוי כח לעוה"ד לכאורה ע...
המשך תשובה