שלום רב, ידוע לי שבתור חד הורית מגיע לי להוציא תעודת זכאות לרכישדת דירה בריבית מועדפת. 1. רציתי לדעת האם מגיעות לי הזכויות גם בזמן שאני בהריון (זוג נשוי זכאי מחודש 5). אני עומדת לקחת משכמתא ואני רוצה לדעת האם יתחשבו במצבי או רק אחרי הלידה. 2. לאחר הלידה מן הסתם לא תהיה לי עבודה (אולי הבטחת הכנסה, קצת עזרת הורים) במצב כזה יש בכלל סיכוי שיתנו לי משכנתא??
שאלתך הינה מחוץ לתחום הפורום ועניינה בתחום המשכנתאות.
בכבוד רב ובהצלחה,
עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מבחינת הבנק למשכנתאות, כל עוד מתקבל הכסף, זה בסדר מבחינת הבנק. כלומר- לא נראה שאמורה להיות בעיה להחליף את הוראת הקבע לחשבון בבעלות אחד הלווים בלבד. לגבי חשבון צד ג`- גם כאן לא אמורה להיות בעיה מהותי...
המשך תשובה